De merchandiseverkoop en shirtveiling voor Giro555 hebben in totaal €5200,- opgeleverd. Rondom de wedstrijden tegen MVV Maastricht en Jong PSV waren er diverse acties om geld in te zamelen voor de slachtoffers van de oorlog in Oekraïne.
Shirts Boelens de Gruyter
Hoofdsponsor Boelens de Gruyter stelde de gedragen wedstrijdshirts, die voor deze gelegenheid voorzien waren van speciale bedrukking, beschikbaar voor de veiling. Online kon geboden worden op de shirts van de selectiespelers, behalve op die van Soufyan Ahannach. Hij was in de wedstrijd tegen MVV Maastricht de Man of the Match, waardoor zijn shirt direct na de wedstrijd in de Business Club geveild werd.
Merchandiseverkoop
Ook stond er voor deze twee wedstrijden een merchandisekraam op het plein voor de hoofdingang. Hier werden allerlei fanartikelen aangeboden voor lage marktprijzen. De opbrengsten van deze verkoop zijn toegevoegd aan het totaalbedrag voor Giro555, waardoor we dankzij jullie een mooi bedrag over kunnen maken naar degenen die nu alle steun kunnen gebruiken.